24 Nisan 2012 Salı

kahve ağaçları..

Merhaba :)

Ailece heyecanla beklediğimiz 23 Nisan'ımızı geride bıraktık...  Kızım gösterisi için çok heyecanlıydı ve tabii ondaki o heyecan hem de milli bayramlarımız için duyduğumuz özel heyecan birleşince çok mutlu, duygularımız yüksek bir kaç gün geçirdik. Kızımın ya hareketleri unutursam diye endişelenmesi, gece geç saate kadar uyuyamaması, bir anne olarak onu o sahnede bayrağımızla görmek, 10. yıl marşını duymak hep bir ağızdan söylemek, çocukların coşkusu, İstiklal Marşı'mızın en yüksek sesle söylenmesi... ve benim her gösteri yapan grupla döktüğüm gözyaşlarım:)  sonrasında Ankara'da en heyecanlandığım yer Anıtkabir ziyareti...kısacası biz dün çok çok güzel bir gün yaşadık.

Son bir kaç günün özetinden sonra yeni kahve ağaçlarımla buradayım:)





dükkan' dalar...


Sevgili evycraft geçen hafta mimlemişti beni.. çok teşekkür ediyorum kendisine:)



1) Mesleğin seni mutlu ediyor mu?
Mesleğim beni mutlu ediyor:)


2) Dilediğin meslek miydi?
Evet, şu anda yaptığım her şey dilediğim şeyler.. Hep bu tarz çalışmak istedim, kendi kendimin patronu olup zevk aldığım her işi yapmak.


3) Yalnız mı ilişkide yaşamayı mı tercih ediyorsun?
İlişki güzeldir, ama yalnızlığı da çok severim:)


4) Tatsız durumlardan kaçınmak için yalan söyler misin, dürüst ol?
öyle alavere dalavereli bir hayatım yok. yalan söylememi gerektirecek bir ortamda bulunmam, o ortamı oluşturmam hayatımda, yani söylemem...


5) Yabancı bir dil konuşuyor musun?

Hayır.


6) Rüyandaki evde oturuyor musun? Taşınmak veye yurt dışına gitmek istiyor musun?
İçinde yaşadığım evi severim, rüyalarımın evi olur benim için. ama bu yaz taşınma planımız var. aynı şehirde...


7)Mobilya değiştirmeyi sever misin?
Mobilya değiştirmeyi severim dedim önce kendime, sonra baktım 10 senedir aynı mobilyalar:) demekki sevmiyorum dedim:) severim ama değiştirmem de olabilir:)


8) Çevreye, hayvan korumaya hiç katkın var mı? 
Çevreye katkım var, kağıt çöpüm, pil çöpüm var... ve çevreye duyarlı bir çocuk yetiştirmeye çalışıyorum:)


9) Televizyon ve filmleri sever misin?
Daha çok film severim.. her akşam mutlaka bir film izlenir bizim evde.. bazen elimdeki işi yapmaktan filmin hiçbir sahnesini göremesem de:) izlenir o film..


10) Bırakmak istemediğin kötü huyların var mı?
Var:)


11) Loto veya benzeri şans oyunu oynarmısın?
Oynamam:)

SEVGİLER:):)

16 yorum:

  1. Kızın için çok mutlu oldum, çok güzel bir heyecan yaşamışsınız:)
    Kahve ağacın da mis gibidir minim, ellerine sağlık:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Baharcım, çok teşekkür ederim:) gerçekten çok güzeldi:)

      Sil
  2. insan nasıl da duygusallaşıyor.bende ağaladım.ne güzel bir heyecan olmuş.
    kahve ağaçların çok çok ama çok güzel.ellerine sağlık canım...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. SMİLENA, çok teşekkür ederim:)ağlamak güzel ya:)

      Sil
  3. Ohh... Ne güzel kokutur olduğu yeri:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Nedret hanım, çok teşekkür ederim:) kokusu kalmıyor ama görüntüsü hep sıcak geliyor bana:)

      Sil
  4. Kızının ne kadar heyecanlandığını tahmin edebiliyorum, aynı zamanda seninde :) kahve ağacın bu sefer daha farklı olmuş dimi? görüntüsüyle ve kokusuyla nasıl nefistir tahmin edebiliyorum, ellerine sağlık Ecerim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aslıcım, çok teşekkür ederim:)bu sefer boyları biraz uzun oldu, seviyorum işte kahveyle oynamayı:)

      Sil
  5. Dün ben de çok duygusal anlar yaşadım. Yaşla alakası var sanırım bu durumun. Yıllar geçtikçe çok daha duygusal oluyorum, üzerine annelik duyguları eklenince....
    Kahve ağaçlar çok değişik ve hoş olmuşlar, bol satışlar:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Semi, evet ben de önceden bu kadar ağlamazdım:) özellikle anne olduktan sonra reklamlara bile ağlıyorum:)

      Sil
  6. Duygu dolu anlar yaşamanıza mutlu oldum.
    Kahve ağaçlarını çok seviyorum.
    Mim cevaplarını da keyifle okudum:)
    Sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. okuyancım, çok teşekkür ederim:)kahve ağaçlarını sevmene çok sevindim:)

      Sil
  7. Nasıl bir şey bu kahve ağacı, çok şaşırdım. Özellikleri nedir ki bunun :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hoşgeldiniz:) bu kahve ağacı, baktıkça mutlu eden bir aksesuar:) bir de nazar kırar kahve çekirdeği:)

      Sil
  8. alla alla bunu ilk kez gördüm çok sevdim yapabilirim bunu.

    ben de seviyorum senin işini.
    :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. deeptone, çok teşekkür ederim:) ben de çok seviniyorum:)

      Sil

Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı