16 Eylül 2013 Pazartesi

KUZU BEBEK ŞEKERLERİ(ÇAĞAN)

Bu aralar o kadar çok kuzu hazırladım ki artık uyurken çitten atlayan kuzular sayıyorum:)

Annesi Çağan için 100 adet kuzu ve 5 adet baykuş magnetlerden istedi ama "sürede sıkıntı olabilir ve Çağan her an gelebilir dedi":) yine de 1 hafta rahattık. 
Kuzuları bu süreye sıkıştırdım ve her an haber gelebilir paniğiyle çalıştığım için biraz stresliydi. Nitekim dün sabah kuzular bitti ve bugün teslim etmek üzere sözleştik:)
Akşam bir telefon geldi .. Çağan bey kuzuları hazır olur olmaz aramıza katılmaya karar vermiş, dün gün içinde dünyaya gelmiş:) Sonuç olarak akşam hastaneye yetiştirdik şekerleri:)
 ben de bir sipariş teslimini daha zamanında yetiştirmenin mutluluğunu yaşadım:)

Aramıza hoşgeldin Çağan:)
mutlu ve huzurlu güzel bir hayatın olsun:)














1 yorum:

Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı